bart chabot

Hier kun je discussiƫren over alles wat met brughoektumoren te maken heeft

bart chabot

Berichtdoor puck42 » zo 03 nov 2013, 20:06

Ik zag van de week Bart Chabot bij P&W op tv, hij vertelde dat hij eenzijdig doof is. Dat had ik nog niet eerder gehoord, ik dacht dat zijn gehoor gespaard gebleven was na de gamma knife. Zo zie je maar, bekend of onbekend...het doet er niet toe.
Geopereerd april 2011 in Maastricht, links doof, evenwicht niet hersteld.
puck42

Re: bart chabot

Berichtdoor Lisette » zo 03 nov 2013, 23:05

Hoi Petra
Ik heb het ook gezien.
Volgens mij had hij al wat gehoorverlies aan de andere kant. Als ik het me goed herinner was de kans om gehoor over te houden aan de kant van de tumor, juist ook een reden om te kiezen voor bestraling. En dat is dus niet gelukt, want hij noemde het specifiek.

Ik vond hem er wel beter uitzien dan een tijd geleden. Hij heeft de keuze gemaakt om een rustiger bestaan te hebben en niet veel meer op televisie te komen. Hij was van de week wel op televisie, maar de aanleiding daarvoor was een nieuw boek, hij heeft een roman geschreven.

Hoe gaat het trouwens met jou? Ben je al klaar met de behandeling of nog niet?

Sterkte en groetjes
Lisette
Meningeoom in de brughoek 1,5 x 0,9 cm
Diagnose maart 2010, operatie Maastricht juni 2011, tumor geheel verwijderd, gehoor behouden en sterk verbeterd
mijn verhaal http://www.brughoektumor.nl/phpBB2/view ... =3245#3245
Lisette

Berichtdoor puck42 » ma 04 nov 2013, 19:47

Hoi Lisette,

Ik was er wel verbaasd over, ik had er niet eerder over gehoord of gelezen dat hij toch eenzijdig doof is. Hij zag er idd een stuk beter uit, dat wel. Rust doet goed haha.

Ik moet er nog 6, ben hard aan het aftellen. Slik nog steeds meds voor de hoofdpijn en misselijkheid, heb er nu wel een ritme in gevonden om zo min mogelijk last te hebben. Dus 2,5 uur voor de bestraling dikke pil + een boterham!
Heb sinds vorige week vervelende tintelingen (alsof je het eind van een tandartsverdoving hebt) in mijn hele gezicht +tong die ze niet kunnen verklaren, ben ook mijn smaak kwijt, morgen even naar de arts toe. Ik had niet anders verwacht dan dat er rare dingen zouden gebeuren :-p, bij mij gaat nooit iets volgens een boekje. Daar is deze arts inmiddels ook achter!

Met de operatie van de bht heb ik destijds een maand in het zh gelegen, ik zou het zo weer inruilen tegen deze behandeling! Zal echt blij zijn als het klaar is. Ieder ondergaat het anders he.

Gr Petra
Geopereerd april 2011 in Maastricht, links doof, evenwicht niet hersteld.
puck42

Berichtdoor Lisette » ma 04 nov 2013, 21:24

Hoi Petra

Dat is niet niks zeg, wat je beschrijft :(
Echt een zware tijd waar je nu doorheen moet.
Vervelend die tintelingen in je gezicht en tong. Ik heb er wel eens over gelezen, dat mensen toch wel zulke reacties kunnen krijgen.
Nog even doorzetten, je bent er bijna.
Ik zal aan je denken de komende dagen en duim voor je dat je snel opknapt.

Ik ga woensdag ook naar Maastricht, voor een MRI scan en een afspraak bij de professor. Toch wel weer een beetje spannend nu het zo dichtbij komt :roll:
De vorige scan was 3 maanden na de operatie, nu al weer 2 jaar geleden.

Sterkte voor jou en zet hem op!
lieve groetjes
Lisette
Meningeoom in de brughoek 1,5 x 0,9 cm
Diagnose maart 2010, operatie Maastricht juni 2011, tumor geheel verwijderd, gehoor behouden en sterk verbeterd
mijn verhaal http://www.brughoektumor.nl/phpBB2/view ... =3245#3245
Lisette

Keer terug naar Algemeen