brughoektumor

Hier kun je discussiëren over alles wat met brughoektumoren te maken heeft

brughoektumor

Berichtdoor Ruisje » wo 14 mei 2014, 11:34

Hallo

Ik weet sinds kort daar ik een bht heb. Mijn vraag is zijn er ook mensen die in het UMCG (Groningen) zijn geopereerd?

groet Ruisje
Ruisje

Re: brughoektumor

Berichtdoor antje » za 17 mei 2014, 18:52

Hallo
Ik ben 6 januari in het umcg geopereerd.
Heb je vragen stel ze gerust.
Groetjes Antje
antje

Berichtdoor antje » wo 28 mei 2014, 19:43

Hallo
Hoe is het gegaan in het umcg?
Weet je al iets meer?
Groetjes Antje
antje

Berichtdoor Ruisje » do 29 mei 2014, 19:26

Hallo
Ik krijg nog een gehoortest en een vestibulair onderzoek. Doordat ik zo veel klachten heb word mijn scan weer besproken, had in januari toen ik bij de kno kwam minder klachten, nu heel duizelig, smaakverlies, prikkeltong, daarna weer een afspraak hoe verder. Kno denkt aan opereren. Ga dan naar prof. van der L. Heb jij hem ook gehad?

Groetjes Ruisje
Ruisje

Berichtdoor Elsje1971 » vr 30 mei 2014, 12:14

Hallo

Ik weet niet veel over je grote en klachten van de brughoek maar ben destijds, eind 2007 geopereerd in UMCG en mijn nacontroles tot voor kort daar gehad. Ik was er erg secht aan toe door grote tumor...hersenstam weggedrukt, atijd dat weeïge misselijke gevoel, enorme evenwichtsproblemen, wazig zie met deze klachten direct bij professor M terecht gekomen, professor in de neurochirurgie, toen ook leiding gevende van de afd neurochirurgie, wat een geweldig vakman en ook en pracht mens. Hij is met pensioen maar operatie deed hij samen met men van D, een goede neurochirurg die goed bekend is met de brughoek, hij heeft ook zijn ervaring opgedaan bij prof M. Mijn nacontroles zijn vorig jaar geëindigd en waren de laatste jaren bij hem. Ik heb veel aan hem gehad en kon in nood bellen en dan werd ik later door hem terug gebeld.

Je mag geen namen noemen, maar gaat me met name om...soms is het geen problematiek meer voor KNO maar voor neuroloog. Ik wil met alle plezier gedetailleerde info geven over hoe en wat met mijn brughoek maar dat hoor ik wel als er behoefte aan is. Bereid om ev.t in persoonlijke mail namen uit te wisselen.

Groetjes Elle
Elsje1971

Berichtdoor Ruisje » di 03 jun 2014, 19:23

Hallo Elle

Ik heb je een pb gestuurd, heb je die gekregen?

groet Ruisje
Ruisje

Berichtdoor Elsje1971 » wo 04 jun 2014, 11:44

Hallo Ruisje,

Je PB gehad hoor...ga er van de week nog even voor zitten. We hadden dit weekend bij ons thuis etentje dus druk aan het kokkerellen en hi daarna puinruimen. Nu afgelopen dagen werken , je hoort heel gauw van mij.

Groetjes Ellen
Elsje1971

Berichtdoor Ruisje » wo 04 jun 2014, 13:01

Hoi Ellen

Is goed hoor, dacht alleen dat er misschien wat mis was gegaan.

Groetjes Ruisje
Ruisje

Berichtdoor Ruisje » di 24 jun 2014, 19:48

Hallo

Vandaag weer naar de kno geweest. Voorstel operatie. Binnen een maand een oproep bij de neurochirurg om dit te bespreken, ook de risico's. De kno heeft de scan nog eens bekeken. Hier staat ook nog een scan op van 2011. Deze is gemaakt om een andere reden. Maar vreemd genoeg is hier geen tumor op te zien. Terwijl de tumor 18 mm. is. Dus die zou er al heel lang moeten zitten als de groei 1 à 2 mm. is. Dit is raar dus. Ben nu wel wat bang dat het een snelgroeiend tumor is. Dit ook omdat ik binnen een korte tijd veel meer klachten heb. Wie weet hier iets over te zeggen.

Groet Ruisje
Ruisje

Keer terug naar Algemeen