evenwichts problemen

De titel van dit forum zegt het al…..b.v. aangezichtsverlamming, doofheid, evenwichtsklachten en andere klachten

evenwichts problemen

Berichtdoor annemarie » vr 05 jul 2013, 18:20

Het is nu ruim een anderhalf jaar geleden dat ik ben geopereerd en ik heb nog steeds last van aanvallen van draaiduizeligheid. Er is door de artsen besloten dat mijn rechter evenwichts zenuw uitgeschakeld moet worden. Dit gaat gebeuren door 4 behandelingen van injecties met een antibiotica in het oor. De eerste gaat vrijdag plaatsvinden.
Wie heeft dit ook mee gemaakt?
5/12/2011 geopereerd aan een meningeoom in het brughoek gebied in het LUMC. rechts helaas doof.
annemarie

Re: evenwichts problemen

Berichtdoor marianne » vr 05 jul 2013, 18:32

Hoi Annemarie,
Is je evenwichtszenuw niet meteen tijdens je operatie uitgeschakeld? Ik ga geopereerd worden, maar de arts heeft er meteen bij verteld dat de evenwichtszenuw verwijderd/ uitgeschakeld wordt.
Ik wens je veel succes en sterkte met je behandelingen.
Groetjes,
Marianne
marianne

Berichtdoor annemarie » zo 12 jan 2014, 16:38

Even een update.
Ik ben inmiddels 4 injecties verder en heb betahistine geslikt, maar de duizelingen blijven.
Ik denk dat er maar weer een afspraak gemaakt moet worden over wat er nu moet gebeuren.
5/12/2011 geopereerd aan een meningeoom in het brughoek gebied in het LUMC. rechts helaas doof.
annemarie

Berichtdoor marianne » zo 12 jan 2014, 20:03

Heel vervelend Annemarie. Ik hoop dat je snel terecht kunt en er iets aangedaan kan worden.
Sterkte en lieve groetjes van Marianne
marianne

Keer terug naar Problemen na de operatie of bestraling