Hoofdpijn

De titel van dit forum zegt het al…..b.v. aangezichtsverlamming, doofheid, evenwichtsklachten en andere klachten

Hoofdpijn

Berichtdoor Kristine » do 28 maart 2013, 10:47

Eind januari onderging ik een operatie aan een brughoektumor.Dit is nu ongeveer 9 weken geleden .
M'n herstel gaat heel vlot. Ik heb nog wel veel last van m'n smaak die niet op peil is en m'n linkeroog knippert nog niet volledig mee.( Daar druppel ik nog voor zo'n vier keer per dag ) .
Ondanks dat ik me vrij goed voel krijg ik nu al enkele dagen tegen de vroege ochtenduren hoofdpijn die niet te houden is , na een pijnstiller verdwijnt deze wel weer maar ik vind het wel raar dat dit optreed in rusttoestand . Bij niezen of hoesten komt de hoofdpijn weer opzetten .
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kristine

Re: Hoofdpijn

Berichtdoor Angelique » do 28 maart 2013, 17:02

Hoi Kristine

Ik ben ook eind januari geopereerd en herken je 'probleem' met de smaak, hoewel de zure smaak weer iets minder is geworden.
Voor de operatie had ik continu hoofdpijn en was ik misselijk, de eerste weken na de operatie had ik dat helemaal niet meer. De laatste weken heb ik meer hoofdpijn, maar nog niet zo dat ik hier pijnstillers voor met gebruiken.
Ik kan je geen ander advies geven dan toch contact op te nemen met je behandelaar hierover.

Veel sterkte!

Groetjes
Angelique
24-8-2012: Diagnose BHT van 2,2 cm (links); 28-1-2013: BHT verwijderd in LUMC
Mijn verhaal: http://www.bhtinformatie.nl/index.php/b ... ings/angie
Angelique

Berichtdoor Mark1988 » za 13 apr 2013, 10:39

Oei vervelend, ik heb ook geen ervaring hiermee. ik had voor de operatie veelvuldig hoofdpijn en in de 3,5 jaar na de operatie heb ik geloof ik twee keer hoofdpijn gehad.
Zoals Angelique al aangaf kan je het beste contact met je behandelaar opnemen.
Heb je binnenkort een controle MRI(3 maanden na de operatie?), want dan kan je het ook aankaarten als je zolang wilt wachten tenminste.

Heel veel sterkte gewenst.
Groetjes,

Mark
Mark1988

Berichtdoor LoekR » wo 17 apr 2013, 20:03

Hallo Kristine,

Ik had de eerste weken na de operatie ook 's morgens hoofdpijn. Maar het ging beter toen ik mijn hoofdeinde wat hoger had gedaan. Misschien kun je dat eens proberen. Het zou in de loop van de tijd over moeten gaan omdat het vocht na de operatie ontstaan, langzaam door het lichaam wordt afgevoerd. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de eerste MRI na de operatie pas na 6 maanden gemaakt wordt, omdat er teveel vocht in het operatiegebied aanwezig is en er dan op de MRI niets te zien is.
Succes en sterkte met het herstel.
Groet,
Loek
Kleine brughoektumor rechts. Geopereerd september 2012. Rechts doof.
LoekR

Berichtdoor Aaltje » zo 03 aug 2014, 19:21

Hallo,
Ik was geopereerd eind maart 2012 en het vreemde is dat ik de laatste maand last heb van nogal heftige hoofdpijn.
Dit is vreemd want ik ben iemand die nooit hoofdpijn had. Kan dit nog een heel late reactie zijn? Groetjes en sterkte allemaal!
Aaltje

Keer terug naar Problemen na de operatie of bestraling